۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 1652
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۵ - ۱۸:۱۰
  • 1 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام شهردار انابد به مناسبت هفته قوه قضائیه

پیام شهردار انابد به مناسبت هفته قوه قضائیه

هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت دکتر بهشتی گرامی باد.

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب اسلامی، یادآور مجاهدت بزرگ‌مردانی است که عدالت، حق‌طلبی و خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه مسیر خود قرار دادند.هفته قوه قضائیه، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت تلاش‌های کارکنان خدوم دستگاه قضایی است؛ عزیزانی که با تعهد، عدالت‌محوری و قانون‌مداری، نقش مهمی در صیانت از حقوق مردم، برقراری امنیت و تحقق عدالت در جامعه ایفا می‌کنند.امسال، این مناسبت در حالی فرارسید که در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش قرار داریم؛ مکتبی که عدالت‌خواهی، دفاع از حق و مبارزه با ظلم، از برجسته‌ترین آموزه‌های آن است. بی‌تردید، خدمت در مسیر اجرای عدالت، ادامه همان فرهنگ متعالی عاشوراست.اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام قوه قضائیه، فرا رسیدن این هفته را به ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم، قضات و کارکنان شریف دستگاه قضایی شهرستان بردسکن تبریک و تهنیت عرض نموده و از تعامل و همکاری مؤثر این مجموعه با مدیریت شهری انابد صمیمانه قدردانی می‌کنم.

از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر تحقق عدالت، احقاق حقوق مردم و خدمت خالصانه مسئلت دارم.

حمید عمارلو

شهردارانابد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*